[Fanda] úprava slovníku do Wintalker Voice

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 18:48:57 CET 2013

Dobrý den,
Jarku a zekdy mas stazeny novy WTV? Ja z Listopadu 2012. Pri stazeni
noveho ted a preinstalaci se mi vyhodila chyba. Nevis jestli ten tvuj
slovnik bude i v te nove verzi? A jinak mi pls ho posli. Dik.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000