[Fanda] e-knihy

Čtvrtek Únor 14 16:25:05 CET 2013

Drm se dá obejít, ale je to dost velký laborování. M

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA, omlouvam se za nedostatky

-původní zpráva-
Předmět: Re: [Fanda] e-knihy
Od: Pavel Ondra <pavelond na gmail.com>
Datum: 14.02.2013 09:01

a z těch čteček žádná předčítat neumí, až teda na kindle, ten to snad
umí i česky, jestli oficiálně nebo ne, to nevím.
A píšu-li kindle, myslím čtečku jako hardware.
Kromě software čtečky od Applu na iPhonech apod. je to dost zoufalé,
na androidu a spol nic moc schůdného není.
Jinak na pc je pár převaděčů, které z těch ebook formátů umí udělat
něco normálního, txt či doc, ale opravdu záleží na tom zda to má nebo
nemá ochranu DRM, když jsem zkusil takhle převést knihu zakoupenou na
iBooks, obchod od Apple, tak to nešlo.

Já eknihy nakupoval zatím jen na iBooks, to je obchod pro zařízení od
Applu a tam šlo číst dobře, už se tam teď vyskytuje i dost českých
knih, to lavně díky nakladatelství Kniha zlín.