[Fanda] facebook

Pavel Ondra pavelond na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 09:10:27 CET 2013

jo, kdyz se to bere jako vtip, tak ok, ale vite ze je hafo lidi co tomu veri?
mesic zpet tam jela hlaska, ze pokud zkopiruju tohle a tamhle, tak mi
FB nebude lozit do soukromi nebo co. pusty nesmysl a jeste spatne
prelozeny do CZ.
Asi deset mych pratel si to fakt zkopirovalo, otravovalo tim ostatni a
na muj dotaz, ze jestli vi, ze si to jen nekdo vymyslel mi kamaradka,
jinak velmi inteligentni pani odpovedela... A co kdyz prece?
Pokud si nejsem jisty, sleduju lupa.cz technet.cz a zive.cz tam by se
o necem, co prohlasil Zuckerberg ofiko urcite psalo.