[Fanda] Problém s Facebookem, blokace účtu

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Únor 13 03:37:24 CET 2013

Zdar, zkus se přihlásit z jiné IP adresy. Po neúspěšném přihlášení se
připoj znovu z té svojí IP adresy. Facebook ti oznámí, že tvůj účet byl
zablokován, protože se někdo připojoval na tvůj účet z neobvyklého
místa. Podvrď, že je to tak v pořádku a že jsi to byl ty. Poté by se ti
měl účet odemknout a měl by jsi se normálně přihlásit. Tato funkce
myslím není dokumentovaná, ale většinou pomůže. Mirek