[Fanda] Problém s Facebookem, blokace účtu

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Úterý Únor 12 23:46:14 CET 2013

    Vážení fandové, obracím se na vás s následující prosbou. Na Facebooku
mám zablokovaný účet, kdy přesně neznám důvody této příčiny, nejspíš jde o
blokaci ze strany jiného uživatele, rádoby přítele.
Problém zpočívá v tom, že znám uživatelské jméno i heslo, takže se na FB
přihlásím. Potřebnou captchu vyplním prostřednictvím aplikace Webvisum v
mozile, ani zde není problém.
Problém nastává tehdy, kdy mi je sděleno, že bude na mobilní telefon doručen
bezpečnostní kód, pokud ne, tak mám o další požádat za 5 minut.
Několikrát jsem takto učinil v domění, že Facebook může akceptovat např.
přihlášení z konkrétní IP adresy, takže jsem se přihlásil ze dvou strojů, na
kterých jsem se někdy k tomuto účtu přihlašoval. Abych dostál všemu
potřebnému, zkoušel jsem se přihlásit jak přes Mozilu tak přes IE z obou PC
a ani v jednom případě bezpečnostní kód na mobil není odeslán.
    Účet na FB jsem před chvilkou zabezpečil v domění, že se daný problém
vyřeší. Opět je požadováno zadání bezpečnostního kódu, který mám obdržet na
platné číslo mého mobilu, což se ale neděje.
    Není mi jasné, kde v nápovědě FB mohu na tento problém zareagovat a jak
jej dál řešit.

Díky všem za případné rady.
                    Jiří Machota