[Fanda] Problém se složkamy

Grif2006 na seznam.cz Grif2006 na seznam.cz
Úterý Únor 12 17:02:39 CET 2013

Pravda a děkuji za radu. Projel jsem to klasicky díky avg, ten odstranil
samotný vir včetně spouštěcího souboru, který si ten vir vytvořil. Pak jsem
na každé složce dal obnovit její původní nastavení a dal jí její ikonku, pak
už vše bylo v pořádku. Způsob, který radíte vy je rychlejší a vyřeší vše
najednou, já dělal vše po jedný složce. I tak moc děkuji a pro ostatní,
tento vir se šíří hlavně díky přenosným médiím.
----- Original Message -----
From: "Michal Rada - konference" <braillnetmail na michalrada.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 12, 2013 3:18 PM
Subject: Re: [Fanda] Problém se složkamy

Mňo tak to bacha, tenhle skrćek je mooooc vyčuranej, jakým antivirem jsi ho
odstranil?

PRO ostatní: Jedná se o virus, který se šíří tak, že kaźdý adresář schová a
viditelný udělá pouze odkaz a ten sice otevře adresář ale před tím spustí
určitý soubor. To samé dělá u souborů, kde jde ale sofistikovanější cestou,
prvním clusterem ve FAT tabulce.

Řešení: Projet si chkdsk /f na disku a tím oprvit fat tabulku - obćas to
vyřeší i ony systémové složky. Jinak klasické řešení je využití aattrib.exe
na celý disk pokud nemáš total commander.

Do příkazového řádku zadej PŘESNĚ toto:

Attrib -s -h +a x:\*.* /s /d

(kde X: je jednotka externího disku).

Tento příkaz odstraní atributy systémových a zkrytých soborů a nastaví
atribut archivování a parametry /s a /D zajistí že se to aplikuje na všechny
soubory a složky na celém disku

Michal