[Fanda] Problém se složkamy

Úterý Únor 12 15:18:52 CET 2013

Mňo tak to bacha, tenhle skrćek je mooooc vyčuranej, jakým antivirem jsi ho
odstranil?

PRO ostatní: Jedná se o virus, který se šíří tak, že kaźdý adresář schová a
viditelný udělá pouze odkaz a ten sice otevře adresář ale před tím spustí
určitý soubor. To samé dělá u souborů, kde jde ale sofistikovanější cestou,
prvním clusterem ve FAT tabulce.

Řešení: Projet si chkdsk /f na disku a tím oprvit fat tabulku - obćas to
vyřeší i ony systémové složky. Jinak klasické řešení je využití aattrib.exe
na celý disk pokud nemáš total commander.

Do příkazového řádku zadej PŘESNĚ toto:

Attrib -s -h +a x:\*.* /s /d

(kde X: je jednotka externího disku).

Tento příkaz odstraní atributy systémových a zkrytých soborů a nastaví
atribut archivování a parametry /s a /D zajistí že se to aplikuje na všechny
soubory a složky na celém disku

Michal