[Fanda] ultrabook

Úterý Únor 12 09:32:46 CET 2013

> jestvujú aj iné značky strojov s preklopiteľným displayom

Včera jsem shodou okolností potkal v CZC Sony VAIO Duo 11, což je také
hybridní tableto-notebook, pouze displej není otočný, ale posuvný.
Nicméně vzhledem ke hmotnosti (1,3 kg) si používání "tabletovým
způsobem" nějak moc neumím představit... Zkuste si schválně vzít
trochu upitou PET lahev s vodou a pár hodin ji držet před sebou v
ruce... Ale možná by se hodil jako pomůcka do posilovny... :-)

Kompletní parametry viz http://www.sony.cz/product/vn-duo/svd1121q2e

Hezký den.

Michal Jungmann