[Fanda] Problém se složkamy

Grif2006 na seznam.cz Grif2006 na seznam.cz
Úterý Únor 12 08:14:30 CET 2013

    Ano je to zásah po viru.. vir byl sice odstraněn ale zástupci a složky
zůstaly ze soubory takhle nic není jen mě to trochu vadí kvůli přehledu
----- Original Message -----
From: "Michal Rada - konference" <braillnetmail na michalrada.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 12, 2013 5:48 AM
Subject: Re: [Fanda] Problém se složkamy

A nemáte tam někde ještě jednu složku kde jsou jakoby zástupci na ty
ostatní? Pokud ano, jedná se o jeden otravný virus. Pokud ne, jen jste si
nějak změnil atributy složky, doporučuji se povrtat v jejich vlastnostech ve
Windows, nebo třeba v Tptal Commanderu použít v menu Soubor položku Změnit
atributy. M

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA, omlouvam se za nedostatky