[Fanda] Problém se složkamy

Úterý Únor 12 05:48:10 CET 2013

A nemáte tam někde ještě jednu složku kde jsou jakoby zástupci na ty ostatní? Pokud ano, jedná se o jeden otravný virus. Pokud ne, jen jste si nějak změnil atributy složky, doporučuji se povrtat v jejich vlastnostech ve Windows, nebo třeba v Tptal Commanderu použít v menu Soubor položku Změnit atributy. M

S pozdravem
Michal Rada

Tento e-mail byl napsan v PDA, omlouvam se za nedostatky

-původní zpráva-
Předmět: [Fanda] Problém se složkamy
Od: <Grif2006 na seznam.cz>
Datum: 11.02.2013 23:13

Přátelé mám takový problém.. náhle se mi na externím disku změnily veškeré složky tedy jejich charakteristika. Nejsou najednou totiž klasické, ale jsou vedeny jako systémové a tudíš je můj windows xp neukazuje běžně, ale jen když v možnostech složek povolím zobrazení skrytých systémových složek. Jak napravit to aby byly zase složky klasické?