[Fanda] Ako odstráni» zaheslovaný Eset Smart Security

Radek ©maha smahar na seznam.cz
Pondělí Únor 11 22:03:09 CET 2013

Dobrý večer,

zkuste pouľít pro odinstalaci eset uninstaller.

Postup je na tomto odkazu:
http://www.antivirovecentrum.cz/navody/postup-odstraneni-eset-produktu-z-poc
itace.aspx

Přeji hezký den

Radek
-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of ©tefan Kiss
Sent: Monday, February 11, 2013 7:40 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] Ako odstráni» zaheslovaný Eset Smart Security

   Dobrý večer, priatelia,

  dostal som z jednej firmy starąí vyradený notebook, ktorý je vybavený
operačným systémom Windows XP a programom Eset Smart Security, ktorý je vąak
zaheslovaný. S tým sú spojené dos» veµké problémy, pretoľe nakoµko ide o
Smart security, tento má v sebe aj firewall. Produkt bol nainątalovaný pred
rokmi a jeho licencia uľ de facto vyprąala. Neslúľi teda ako plnohodnotný
antivírus, ale bráni inątalácii iných antivírusových produktov. Blokuje
prístup niektorých programov na internet a ja ho neviem ani konfigurova», ba
ani len odstráni», lebo ku vąetkému pýta heslo, ktoré nemám. Existuje
prosím, nejaký spôsob akým by som hoci aj za pouľitia hrubej sily tento
program odstránil? Jeho proces sa v správcovi úloh nedá vypnú», jeho kµúče
files a bez hesla sa nedá korektne odinątalova». Čo s ním?

     S vďakou

      © Kiss

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 7994
(20130211) __________