[Fanda] Ako odstrániť zaheslovaný Eset Smart Security

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 11 21:15:57 CET 2013

Inak existuje aj normálne riešenie, akurát v tomto prípade nepoužiteľné,
lebo treba mať platné prístupové meno a heslok esetu
http://kb.eset.sk/esetkb/index?page=content&id=SOLN333&locale=sk_SK