[Fanda] NVDA plynule citanie

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 11 21:06:57 CET 2013

Inak ešte k changelogu väčšinou sa nové veci objavujú na konci
príslušnej sekcie. Teda povedzme bugfixes, changes, features a podobne.
Výnimku tvoria RC a beta verzie, tam sa semtam kvôli prehľadnosti dopĺňa
changelog aj uprostred, teda samozrejme v rámci nasledujúcej verzie. Ak
sledujete snapshoty, odporúčam sa prihlásiť do NVDA commits listu, tam
sa dajú vidieť zmeny zväčša aj s popismi (všetko anglicky).
Ako Peťo písal, na prekladoch sa priebežne pracuje, ale v prípade
snapshotov nie je možné zaručiť stopercentný preklad. preto sú tieto
určené na testovanie a predpokladá sa, že je človek s týmto ako-tak
zmierený.