[Fanda] NVDA plynule citanie

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 11 21:02:47 CET 2013

Ahoj,
Ako je riešené to čítanie v J)AWSE? POn si prosto číta celú stránku od
vrchu po koniec a robí to tak vždy, ak aj sa presunieš na nadpis? Ako ho
potom umlčíš? Alebo sa toto deje len ak spustíš plynulé čítanie? Je táto
funkcionalita niekde popísaná? Neviem ako to bude s prípadným prebratím
funkcionality, jediné, čo viem urobiť je prehľadať existujúce tickety,
či čosi také niekto nenavrhol prípadne to navrhnúť, lenmôžeme naraziť
napr na problém s patentom, ako napr v prípade bookmarkov na webových
stránkach.