[Fanda] Ako odstrániť zaheslovaný Eset Smart Security

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Únor 11 20:21:18 CET 2013

Ahoj Števo!
Je to vcelku jednoduché.
Spusti počítač v núdzovom režime a vyhod adresár programu do koša.

From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, February 11, 2013 7:39 PM
Subject: [Fanda] Ako odstrániť zaheslovaný Eset Smart Security

   Dobrý večer, priatelia,

  dostal som z jednej firmy starší vyradený notebook, ktorý je vybavený
operačným systémom Windows XP a programom Eset Smart Security, ktorý je však
zaheslovaný. S tým sú spojené dosť veľké problémy, pretože nakoľko ide o
Smart security, tento má v sebe aj firewall. Produkt bol nainštalovaný pred
rokmi a jeho licencia už de facto vypršala. Neslúži teda ako plnohodnotný
antivírus, ale bráni inštalácii iných antivírusových produktov. Blokuje
prístup niektorých programov na internet a ja ho neviem ani konfigurovať, ba
ani len odstrániť, lebo ku všetkému pýta heslo, ktoré nemám. Existuje
prosím, nejaký spôsob akým by som hoci aj za použitia hrubej sily tento
program odstránil? Jeho proces sa v správcovi úloh nedá vypnúť, jeho kľúče
sa nedajú vymazať z registrov, nedá sa odstrániť jeho priečinok z program
files a bez hesla sa nedá korektne odinštalovať. Čo s ním?

     S vďakou

      Š Kiss

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 7994
(20130211) __________