[Fanda] Ako odstrániť zaheslovaný Eset Smart Security

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Únor 11 19:39:46 CET 2013

   Dobrý večer, priatelia,

  dostal som z jednej firmy starší vyradený notebook, ktorý je vybavený operačným systémom Windows XP a programom Eset Smart Security, ktorý je však zaheslovaný. S tým sú spojené dosť veľké problémy, pretože nakoľko ide o Smart security, tento má v sebe aj firewall. Produkt bol nainštalovaný pred rokmi a jeho licencia už de facto vypršala. Neslúži teda ako plnohodnotný antivírus, ale bráni inštalácii iných antivírusových produktov. Blokuje prístup niektorých programov na internet a ja ho neviem ani konfigurovať, ba ani len odstrániť, lebo ku všetkému pýta heslo, ktoré nemám. Existuje prosím, nejaký spôsob akým by som hoci aj za použitia hrubej sily tento program odstránil? Jeho proces sa v správcovi úloh nedá vypnúť, jeho kľúče sa nedajú vymazať z registrov, nedá sa odstrániť jeho priečinok z program files a bez hesla sa nedá korektne odinštalovať. Čo s ním?

     S vďakou

      Š Kiss

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 7994 (20130211) __________

http://www.eset.sk