[Fanda] úprava slovníku do Wintalker Voice

jarek krcmar kjarek1 na seznam.cz
Pondělí Únor 11 17:54:01 CET 2013

Zdravím,

Wintalker 2.1 je o poznání rychlejší, podporuje pouze sapi 4. Má
rychlejší odezvu,pokud jde například o psaní. Nevýhodou je snad jen to,
že neintonuje, Je slyšet monotóní zvuk, ale i na to se dá rychle zvyknout.
K hlasům: Jakub, Mirek, Markéta přibyla Blanka. Vzhledem k tomu, že
Blanka mluví poněkud slabě, tak volba mezi jednotlivými hlasy je jednoduchá.

S pozdravem:

Jarek