[Fanda] NVDA plynule citanie

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Únor 11 17:52:34 CET 2013

Dobrý deň prajem! Nie! to to nie je. Myslel som to tak, že: Otvorím si
kliknutím na odkaz v napríklad mailinkliste, a keď sa stránka otvorí,
začne sa stránka čítať väčšinou z hora. Ja stlačím napríklad ľ, čo by
znamenalo, že sa presuniem na nadpis2, a ak sa mnou otvorený článok
nachádza na tomto nadpise, začne sa článok plinule čítať od začiatku bez
toho, aby bolo nutné stláčať kombináciu inzert+šípka dolu. Takto som to
robieval v jawse8.0. Neviem ako to pracuje v novších verziách.
Mišo!!

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943