[Fanda] ako nahrať zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

Pondělí Únor 11 17:30:50 CET 2013

Hele a on neexistuje nějakej inteligentní software co by uměl simulovat ten
stereo mixer na kartách, co ho nemají? M?

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of MAREK DURILA
Sent: Monday, February 11, 2013 10:55 AM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda]ako nahrať zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

Dobrý den,
NO ale je tam problem, mne odesla jendou zvukovka, system ji nevidel,
ted si uz nepamatuju jestli pri pripojeni mi to mluvilo do te nove,
ale kdyz sem zkusil dat tu externi pri funkcni zvukovce, tak mi
prestal mluvit JF. Tam se musi pak nastavit na jakou zvukovku ma
mluvit. Jedine co mi neslo a proc sem kupoval novou interni bylo, ze
se mi pod XP nepodarilo rozchodit a snad to asi ani nejde, aby mi to z
te ext. mluvilo do internich bedienk a kdyz sem zapomel sluchatka,
tak..
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz