[Fanda] NVDA plynule citanie

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Pondělí Únor 11 17:06:43 CET 2013

Zdravím, neviem, či presne rozumiem, ale ak máte na mysli posun v texte
počas plynulého čítania, tak je na to plugin, ktorý zabezpečí posun v texte
buď o riadok, alebo o pať riadkov.

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Michal Ondruška
Sent: Monday, February 11, 2013 4:57 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] NVDA plynule citanie

Dobrý deň prajem! A keď tu už rozoberáme plinulé čítanie, bude niekedy v
nvda čosi také, ako v jawse, že keď po načítaní stránky stlačím klávesu,
ktorá ma prenesie na požadovaný úsek stránky, čítanie sa nezastaví, ale bude
plinule pokračovať od daného miesta až po prerušenie alebo na koniec stránky
bez toho, aby bolo potrebné spúšťať inzert+šípka dolu samotné plinulé
čítanie? Ďakujem za odpoveď, a prípadnú integráciu tohto aspoň pre mňa dosť
zaujímavého vylepšenia.
Majte sa!
Mišo!!
michal ondruška