[Fanda] Ako má správne fungovať čítačka kariet?

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Pondělí Únor 11 17:02:42 CET 2013

Presne stýmto som mal problém pod xp na starom asuse. Kartu mi to vôbec
nevidelo. Potom som našiel už ani neviem kde nejaký ovládač, ktorý
spôsobil to, že kartu to prečítalo, ale bolo to príšerne pomalé a
vyťažilo to cpu na 100%.
Na probooku žiadny problém, rýchlosť čítania aj 20 MB/s.