[Fanda] NVDA plynule citanie

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Únor 11 16:56:52 CET 2013

Dobrý deň prajem! A keď tu už rozoberáme plinulé čítanie, bude niekedy v
nvda čosi také, ako v jawse, že keď po načítaní stránky stlačím klávesu,
ktorá ma prenesie na požadovaný úsek stránky, čítanie sa nezastaví, ale
bude plinule pokračovať od daného miesta až po prerušenie alebo na
koniec stránky bez toho, aby bolo potrebné spúšťať inzert+šípka dolu
samotné plinulé čítanie? Ďakujem za odpoveď, a prípadnú integráciu tohto
aspoň pre mňa dosť zaujímavého vylepšenia.
Majte sa!
Mišo!!
michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk