[Fanda] ultrabook

Pondělí Únor 11 15:01:53 CET 2013

> Říkal jste, pane Jungmanne, že Vám prošla rukama řada HP, v čem
> spatřujete jejich slabiny?

No, vzhledem k tomu, že do nabídky pochopitelně vybíráme notebooky,
které pokládáme za dobré, tak si prakticky žádné slabiny nevybavuji.
:-) Některé starší modelové řady měly dotyková tlačítka pro ovládání
wifi či hlasitosti, ProBooky řady 4520s měly mizerný touchpad, u
ProBooků 4510s odcházely poměrně rychle baterie, nicméně k aktuálním
modelovým řadám ProBook (modely 4540s či 4340s) resp. EliteBook
(modely 8570p, 8470p, 2570p či 2170p) žádné výhrady asi nemám. Obecně
samozřejmě vyšší resp. vysoká cena, možná absence rozumně dostupných
modelů s SSD disky (což lze však řešit dodatečnou výměnou), jinak mne
nic nenapadá... Přímý konektor napájení za problém opravdu nepokládám,
přestože na ProBooku 4510s pracuje denně několik hodin... :-)

Hezký den.

Michal Jungmann