[Fanda] NVDA plynule citanie

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Únor 11 13:41:19 CET 2013

Dobrý deň,
Len dodám, že aktualizovaný a lokalizovaný changelog je vždy súčasťou
stabilnej verzii NVDA, informácie o nových verziách aj so zoznamom zmien
sú dostupné na stránke http://nvda.venik.org/

Častokrát nájdete aktualizovaný lokalizovaný changelog aj súčasťou
snapshotov, toto ale môže zaostávať a v prípade, že tak povediac radi
testujete najnovšie vychytávky, budete musieť v prípadoch, keď
lokalizovaný changelog zaostáva siahnuť, po vedomostiach z angličtiny.

Naozaj si myslím, že dobrovoľníci z vývoja NVDA robia čo možu a takýto
konfort čo do lokalizácie sa len tak ťažko nevidí.
Ak by predsa boli nejaké návrhy, určite ich všetci radi prijímu.

Ospravedlňujem sa, správne som použil tretiu osobu množného čísla a
vzhľadom na to, že som v minulosti aj sám hojne prispieval sa Vám to
možno bude zdať divné, ale v skutočnosti je to už niekoľko mesiacov čo
som buď kvôli iný povinostiam alebo aj kvôli lenivosti do NVDA ničím
neprispel a tak nie je na mieste, aby som sa chválil cudzým perím.