[Fanda] Win Vista a aktualizace?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Únor 11 13:17:34 CET 2013

Zdar, ta samá Windows, ta naše od Bariér, Service Pack mi sice nabídly,
ale chtělo se to instalovat pořád dokolečka znovu a znovu bez instalace,
tak jsem si balík stáhl ze Slunečnice a nainstaloval ručně. Totéž jsem
udělal se Service Packem 2. Pak už šly všechny další aktualizace
nainstalovat. Problémy byly s aktivací, aktivovat vyhazovalo chybu DNS
serveru, klíč se musí zadat přes Změnit aktivační klíč, pak aktivace
proběhne v pořádku. M.