[Fanda] Ako má správne fungovať čítačka kariet?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pondělí Únor 11 12:30:50 CET 2013

Dobrý den,
1. Podival bych se na spravce zarizeni, jestli tam je nainstalovana a
jestli neni zakazana. Ja napr. i s ovladaci od toshiby Satelite U300
na orig. instalacnim DVD windows ji mel zakazanou. Popr. zkusit najit
ovladac pro dany model, ale jinak kdyz ji vlozim, zatim mi to vsechny
karty rozpoznalo.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz