[Fanda] televizní karta a audio description

Jiri Holzinger jiriholz na centrum.cz
Pondělí Únor 11 11:53:39 CET 2013

je to zkratka alt +a, jenomže pak jde jen audio komentář a nehrajou
obě stopy. když to stiskneš po druhé, přepne se zpět na pořad. když
tam není komentář, tak je tam ticho.
když to v tom pinacle programu nahraju, nahrajou se dvě stopy, ale
nevím o programu, který by je přehrál najednou.
Jirka
(11/02/2013 11:50)