[Fanda] televizní karta a audio description

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Pondělí Únor 11 11:50:18 CET 2013

a kde se to v pinacle dá ta stopa přepnout používám šestkovou verzi té
aplikace u pinnacle. ten windows media center se asi stáhnout nedá,
protože já jsem ho měl už ve windows sedm. z pozdravem
david novák