[Fanda] televizní karta a audio description

Jiri Holzinger jiriholz na centrum.cz
Pondělí Únor 11 11:43:11 CET 2013

Karta to umí, mám jí taky, ale řeším problém. v originálním softwaru
pinacle tv jdou přepínat stopy, že jde buď jen komentář, nebo jde jen
pořad.
Dá se media center stáhnout? že bych ho vyzkoušel.
Jirka
(11/02/2013 11:24)