[Fanda] televizní karta a audio description

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Pondělí Únor 11 11:24:49 CET 2013

no je blbý že už mi zítra končí tv speak skušební verze. jo skoušel jsem
to včera večer u televizních novin na nově a taky to nešlo no je to fakt
divný. záleží jestli to ta tv karta pinnacle 340e vůbec podporuje. z
pozdravem
david novák