[Fanda] ako nahrať zvuk zo zvukovejkarty vo win7?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pondělí Únor 11 09:26:47 CET 2013

Dobrý den,
NO asi jo jednak se da aktualizovat prez spravce zarizeni, tam jen
potvrdite ke konci restart, rozhodne bych to udelal pro Visty a vyssi
tak, ze bych dal vyhledat v pocitaci a nalistoval slozku, ovladace mel
rozbalene nekde a zaskrtl tam vcetne podslozek, a pripadne pak spustit
setup z instalacni slozky a aktualizoval takhle. Nikdy sem hlas k otmu
nepotreboval, pokavad tma nejake byly. Vcera jsem aktualizoval
zakladni zvkukovku, kteoru si nasli visty na conexant na Lenovo G530 a
v pohode, v puvodni mi nechodili sluchatka, resp. to fungovalo i prez
ne v repraccich, ke konci sem odmitl restart a prestalo to logick
ymluvit, ale po rebootu tj. tvrdem to uz fungovalo.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz
skype: MICKI2701000
ICQ: 260524543
MSN: marek na braillnet.cz

8. února 2013, 9:56:26, napsal jste:

> Presne tak. Na inštaláciu je potrebné vidiace oko. Staré ovládače
> odinštalovať a nové nainštalovať.

> Peter

>>> 2. Nájsť zvuk a na karte nahrávanie sa postaviť na ľubovolné zobrazené
>>> zariadenie.
>>> 3. Cez kontext menu zaškrtneme možnosť zobraziť vypnuté zariadenia.