[Fanda] Otevírání obrázků a dokumentů v aplikaci Abbyy Finereader 10 a jejich čtení

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Neděle Únor 10 22:13:24 CET 2013

Dobrý večer,

Dotaz mám následující: Pokud otevřu nějaký dokument či obrázek v aplikaci
"Abbyy

Finereader 10", (mám profesionální edici), musím použít klávesovou skratku
pro čtení dokumentu, abych se na rozpoznaný text dostal. Lze toto nějak
zautomatizovat, aby aplikace načetla dokument hned po jeho otevření, popř.
jak pro nastavení tohoto postupovat jestli nějak v menu
nástroje/možnosti/správce automatizace nebo kde jinde. Třeba při scanování,
když načtu stránky, pokud zavřu dialog pro scanování, dostanu se pak na
seznam stránek a po asi dvojím stisku kláv. kombinace "ctrl +tab" se dostanu
hned na text, nemusím použít příkaz pro čtení dokumentu. A toto bych
potřeboval právě i při otevírání dokumentů v aplikaci.

Děkuji moc za odpovědi, snad jsem problém vysvětlil srozumitelně, pokud ne,
omlouvám se, s aplikací zas tak často nepracuji. S přáním dobrého
nadcházejícího týdne,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196