[Fanda] ultrabook

gp1 gp1 na nextra.sk
Neděle Únor 10 11:40:30 CET 2013

Ahoj Vašek!
Teraz som šrotoval zopár notebookov-Acer, ASUS, IBM, COMPAQ.
Napájací konektor bol uchytený na doske úplne rovnako- visel len za nožičky
o priemere 1mm. Nebol ani fixovaný tavným lepidlom, či zaistený kovovou
sponou. Na jeho likvidáciu plne postačí opakovaný  bočný tlak. Ked sa to
párkrát zopakuje minimálne jedna  nožička sa zlomí a konektor je
nepoužitelný. Oprava sa vykonáva vačšinou len výmenou celej základovej
dosky. Je len málo modelov notebookov, kde je napájací konektor uchytený na
samostatnej doske pripojenej káblikom.
Vačšina závad je skôr v zlomenom prívodnom kábli zdroja, bud priamo pri
výstupe so zdroja, alebo na konci napájacieho konektora.
Pritom by stačilo troška pozornosti so strany užívatela, aby k takýmto
poruchám nedochádzalo.
Peter

----- Original Message -----
From: "Václav Toul" <cracatit2004 na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 10, 2013 10:32 AM
Subject: Re: [Fanda] ultrabook

Dobrý den, co se týká zlomeného konektoru, tak mně se to stalo na tom
HP, součástku jsem osobně neviděl, takže se můžu jen dohadovat, jak
dopadla, každopádně bych to spíš nazval vylomením, že se prostě ze
svojí polohy odlomil konektor jako celek, protože se předtím kýval a
ještě nabíjel až do poslední chvíle. Každopádně v téhle rovné verzi
konce nabíječky spatřuji slabinu, stačí notebook vzít špatně do ruky
nebo ho položit do nějakého hlubšího místa a hned je začátek průšvihu
na světě.
Říkal jste, pane Jungmanne, že Vám prošla rukama řada HP, v čem
spatřujete jejich slabiny? Zajímá mě konkrétně zde uvedený EliteBook
8570P.
Jak už jsem psal v předchozích mailech, raději oželím váhu stroje ve
prospěch možnosti mít kompletní klávesnici s numerikou, při psaní
hesel se to hodí, někdy na VŠ taky, třeba při zadávání účetnictví jsem
takovou možnost hodně ocenil, protože urychlí práci  a hlavně mám
zkušenost, že si u numeriky použíté místo kurzorových šipek můžu lépe
opřít zápěstí.
Díky za další poznámky.

--
Václav Josef Toul