[Fanda] ultrabook

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Neděle Únor 10 10:32:41 CET 2013

Dobrý den, co se týká zlomeného konektoru, tak mně se to stalo na tom
HP, součástku jsem osobně neviděl, takže se můžu jen dohadovat, jak
dopadla, každopádně bych to spíš nazval vylomením, že se prostě ze
svojí polohy odlomil konektor jako celek, protože se předtím kýval a
ještě nabíjel až do poslední chvíle. Každopádně v téhle rovné verzi
konce nabíječky spatřuji slabinu, stačí notebook vzít špatně do ruky
nebo ho položit do nějakého hlubšího místa a hned je začátek průšvihu
na světě.
Říkal jste, pane Jungmanne, že Vám prošla rukama řada HP, v čem
spatřujete jejich slabiny? Zajímá mě konkrétně zde uvedený EliteBook
8570P.
Jak už jsem psal v předchozích mailech, raději oželím váhu stroje ve
prospěch možnosti mít kompletní klávesnici s numerikou, při psaní
hesel se to hodí, někdy na VŠ taky, třeba při zadávání účetnictví jsem
takovou možnost hodně ocenil, protože urychlí práci  a hlavně mám
zkušenost, že si u numeriky použíté místo kurzorových šipek můžu lépe
opřít zápěstí.
Díky za další poznámky.

--
Václav Josef Toul