[Fanda] ultrabook

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Únor 9 22:28:01 CET 2013

Ahoj!
Kamarát ktorý sa pri dodávke notebookov zameral na cenovo velmi výhodné
modely Acer, mi dal nasledovný prehlad:
S predaných 25 notebookov po pol roku malo 14 kusov vadné harddisky a dva
kusy vadnú základovú dosku-nekontrolovatelné výpadky funkcie...
Mechanicky poškodené - zlomené pánty displeja sa vyskytli asi po 2 rokoch na
pár kusoch.
1 kus bol vadný akumulátor, ktorý po nabití vydržal asi 5 minút.

Peter

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 09, 2013 10:04 PM
Subject: Re: [Fanda] ultrabook

> Já bych zase mohl povyprávět o řadě elitebooků a probooků, které mi prošly
> rukama. Zvlášť poslední dobou je zhoršení kvality notebooků hp dost znát.

Já jsem podobný trend nezaznamenal -- ročně mi přitom projde rukama
několik desítek HP notebooků. Dlouhodobě myslím naopak četnost oprav
spíše postupně klesá, což nejspíše souvisí s tím, že modely z řady
EliteBook 8něco jsou spolehlivější než předchozí řady 6něco.

> po HW stránce mi na něm vadí jediná věc, že má nabíjecí kabel bez tzv.
> kolena, tj. rovný až ke vstupu do počítače

Asi vás nepotěším, ale takto jsou řešeny všechny originální HP nabíječky.

> což má za následek vylomení samotného nabíjecího konektoru v počítači.

Opravdu? Víte prosím o někom s vylomeným konektorem na HP notebooku?
Tento problém se docela často vyskytoval u staršího typu konektorů
("dutinka"), ale u nového konektoru ("jehla") si nevybavuji ani jeden
případ vylomení konektoru v notebooku. Pár zničených konektorů jsem v
ruce měl, ale ve všech případech šlo o zlomenou jehlu v zástrčce,
snadno řešitelnou výměnou napaječe; na poškození NTB si opravdu
nevzpomínám.

> Moc pěkně se mi na tomhle počítači píše, proto raději hledám
> větší model než 2170/2570.

Jen na okraj: Klávesnice se u probíraných HP notebooků liší pouze
umístěním a počtem pomocných kláves (šipky, Home/End, PageUp/Down,
případně numerický blok), rozteč a velikost kláves základního
písmenového bloku je i na malých NTB stejná.

Hezký den.

Michal Jungmann

http://www.eset.sk