[Fanda] úprava slovníku do Wintalker Voice

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Sobota Únor 9 21:14:14 CET 2013

Zdravím.
Jde o to, co je myšleno tím jiným kódováním. Jestli jde jen o to slovník
např. z kódování latin převést do kódování win, tak to jde velice snadno
třeba v Pspadu. Pokud ho nemáš nainstalovaný, můžu to udělat.
JS

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of jarek krcmar
Sent: Saturday, February 09, 2013 12:33 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: [Fanda] úprava slovníku do Wintalker Voice

Dobré poledne fandíci,

Stáhl jsem si zakoupenou verzi Wintalker Voice 2.1 a nainstaloval.
Když jsem chtěl do složky Wintalker Voice vložit slovník, který jsem
upravoval ve verzi 1.6, tak mi Wintalker Voice nemluvil:

Když jsem o tomto problému napsal panu Sáčkovi, tak jeho odpověď byla,
že slovník ze starší verze nebude v novéverzi fungovat. Aby mohl
fungovat, musí se skopírovat do souboru s jiným kódováním.
Zajímalo by mě proto, jakým způsobem mohu slovník překódovat.

Předem moc děkuji za radu.

S pozdravem:

Jarek