[Fanda] Formatfactory bylo Re: Jak převést bink video do mp3

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Sobota Únor 9 18:39:28 CET 2013

Ještě dodám, ten Format factory de ovládat? Podle vidícího bratrance mýho kamaráda to prostě ovládat z klávesnice nejde. Pokud někdo víte jak ho používat tak prosím napište.