[Fanda] ultrabook

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Únor 9 14:21:53 CET 2013

Notes přes tři kila je na mě už moc těžký, proto jsem už v předchozím
mailu psal, že raději než ten HP EliteBook 8570W bych bral spíš ten
EliteBook 8570P, kde je dvoujádro a menší baterka, místo osmičlánku
jen šestičlánek, takže je to o něco lehčí, navíc tam myslím není tak
výkonná grafika jen standard a s SSD diskem by ta váha zase ještě o
něco málo klesla. Včera jsem se koukal na Dell Latitude E6530, u něj
mě docela zaskočilo, že nemá prstíček, na internetová přihlašování a i
na přihlášení do systému se mi to celkem osvědčilo na předchozím
stroji.
Co se týká šasi, to je mi jasné, že bych si na daný model musel
šáhnout, je trochu problém kde v Brně... Spíš mě zajímalo zhodnocení
obou případných modelů, jestli je tu zná někdo trochu blíž. Ještě
koketuju s myšlenkou jít do MacBooku pro, ale trochu mě odrazuje
uzavřenost jejich systému a některé problémy s webovými prohlížeči v
určitých situacích.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376