[Fanda] ultrabook

Václav Toul cracatit2004 na gmail.com
Sobota Únor 9 12:14:21 CET 2013

Když už se tu mluví o noteboocích, budu si letos pořizovat notes a
uvažuju buď nad HP EliteBookem 8570P a nebo nějaký Dell, ale u téhle
značky se nějak nemůžu zorientovat, co by mi nejlíp sedlo. Uvažoval
jsem i o HP EliteBooku 8570W, ale asi je pro mě moc těžký a má některé
věci, které nepotřebuju. Mohl by se tu někdo vyjádřit ke zvoleným
modelům, zhodnotit jejich slabá místa a případně říct něco víc o
problémech HP? Momentálně mám půjčený HP ProBook 4510P z roku 2009 a
po HW stránce mi na něm vadí jediná věc, že má nabíjecí kabel bez tzv.
kolena, tj. rovný až ke vstupu do počítače, což má za následek
vylomení samotného nabíjecího konektoru v počítači. Hodně chválím
velikost a zpracování klávesnice včetně pěkně velkého numerického
bloku. Moc pěkně se mi na tomhle počítači píše, proto raději hledám
větší model než 2170/2570. Děkuji všem za odpověď.
P.s. Acera jsem měl z roku 2003 TravelMate 551 a úplně definitivně šel
na vyhození až snad letos a znám kamarády, kterým ten stejný vydržel
tak tři roky a šel.

--
Václav Josef Toul
UČO: 282376