[Fanda] ultrabook

Soňa Fialová sfialova na centrum.cz
Sobota Únor 9 11:46:11 CET 2013

Zdravím,
dovolte, abych se i já se svým názorem zapojila do diskuze.
Možná se mnou mnozí z vás nebudou souhlasit, ale podle mého názoru v
dnešní době spíš než na konkrétní značce záleží na tom, na jaký kus padnete.
Já měla kdysi toshibu, která dvakrát prošla servisem a nakonec mi
vydržela tři roky. První opravu podstoupila, když přestala fungovat
zdířka na sluchátka. Projevovalo se to tak, že se zvuk ozíval, jak ze
sluchátek, tak z repráčků, s čímž jsem opravdu pracovat nechtěla a ani
nemohla. Když už jsem to dávala na opravu, rozhodla jsem se, že nechám
vyměnit i kryty, který byly popraskaný. Tenkrát jsem do celé opravy
investovala 5000 korun a kryty vydržely necelého půl roku. Vzhledem k
tomu, že to praskalo na stejných místech, zkusila jsem reklamaci, leč,
bohužel, mi nebyla uznaná a další peníze jsem již investovat nechtěla.
Postupem času začal vynechávat i monitor, který fungoval, jen, když se
mu chtělo, a to se mu nechtělo téměř nikdy. Kromě toho se čas od času
při startu notebooku vynuloval bios a notebook se vrátil do roku 1980 a
vše, co bylo v biosu nastaveno se prostě smazalo. Nakonec odešel i HHDD,
což byl vrchol mojí trpělivosti.
Vzhledem k možnostem a finanční situaci byl kdysi do naší rodiny pořízen
notebook značky Acer, a to opravdu lowendová třída, úplně ta nejnižší.
Vzhledem k pověsti značky Acer, kvůli dřívějším řadám, jsem byla
kamarády upozorňována, že budu ráda, když ten stroj vydrží rok. A světe
div se. Ono už je to šest let a ten notebook pořád funguje a ani
servisní opravu neprodělal. Jediné, co bylo třeba po pěti letech
pořešit, byla výměna HDD a jedeme dál.
Co jsem tím vlastně chtěla říct? Chtěla jsem tím říct, že vím o
noteboocích značek Acer, toshiba, Hp, Asus, které fungují naprosto
bezvadně, jakož i o těch, s nimiž si jejich majitelé a uživatelé užili
spoustu starostí ohledně oprav.
Já bych si spíš vybírala podle finančních možností a parametrů s tím, že
bych si ujasnila k čemu budu notebook převážně používat. Beztak je to
všechno made in china, takže si nevybereme.
Moje heslo zní: hlavně nepadnout na tzv. páteční kus. Jenže to člověk
stejně nezjistí, než koupí.
Přeji šťastný výběr ultrabooku a s přáním příjemného dne se loučím.
Soňka