[Fanda] Velká prosba - hromadná změna hlasitosti v MP3

Sobota Únor 9 09:28:29 CET 2013

Díky moc, odzkoušeno a převdeno. Škoda že nepodporuje i WAV, ale jinak dobrá
tutilitka. Díky, M

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Jaromír Vít
Sent: Friday, February 08, 2013 7:43 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Velká prosba - hromadná změna hlasitosti v MP3

Zdar, MP3GAIN, rozhraní jako MP3DirectCut, umí dávkové zpracování, měl
by být přístupný. Odzkoušet na několika souborech, respektive nastavení
a pak to pustit na ten kamión mptrosek.
http://download.chip.eu/cz/MP3Gain-Portable_29377189.html
Mirek

Dne 8.2.2013 17:41, Michal Rada - konference napsal(a):
> Ahoj všem, Mám problém a než začnu plašit, radši se zeptám.
>
> Sháním utilitu na hromadnou změnu hlasitosti. Mám tu asi 500 MP3 souborů a
všechny jsou dost tiché a snesly by zvýšení hlasitosti. Rád bych to udělal
dávkově - představa že to robím po jednom mě lehce děsí. Určitě jste to už
někdo někdy řešil, prosím o radu. Díky, M