[Fanda] prečo sa stále držať skype3.8

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Sobota Únor 9 08:42:10 CET 2013

     Zdravím Peter.
Zkuste ve skype v nastavení tam do rozšířené nastavení a tam odškrtnout
položku pokud je skype přihlášen nechat na hlavním panelu tak to
odškrtnout a pak všechno zavřít. pak nebude skype otravovat furt jako
otevřené okno a bude klasicky na liště.
Akorát co dělá nejnovější skype je to že se při dopsání chatu schová
skype okno až za nějakou dobu když se na něm dá alt f 4.

Zdenek