[Fanda] Ako má správne fungovať čítačka kariet?

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Únor 9 07:59:05 CET 2013

Ahoj Števo!
Pametová karta sa tvári rovnako ako každý flash disk. Ak čítačka neobsahuje
rýchly chip v štandarte karty, teda nepodporuje novšie - rýchle karty, bude
nepoužitelná. Môžeš to riešiť externou čítačkou pripojenou cez USB.

Napríklad v Toshiba Satelite A30 je tiež čítačka kariet. Ak vložím 1 GB
kartu, načíta ju bez problému, ale 4 GB kartu už nevidí.
Toshiba Satelite P300 však číta bez problému všetky karty.

From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 09, 2013 7:43 AM
Subject: [Fanda] Ako má správne fungovať čítačka kariet?

Milí priatelia, na mojom notebooku Toshiba Tecra mám integrovanú čítačku
pamäťových kariet, ktorú som doteraz veľmi nevyužíval. Dostal som sa však do
situácie, kedy potrebujem z karty SD stiahnuť dáta a po vložení karty do
čítačky sa neudeje vôbec nič. Ozve sa systémový zvuk ako pri nájdení nového
hardwaru ale nič viac. V okne Tento počítač sa neobjaví nová položka ako pri
zapojení USB kľúčov, neotvorí sa žiadne okno a v nainštalovaných programoch
nevidím nič, čo by sa mohlo podobať  na nejaký browser karty. Ako by sa mala
správne čítačka kariet správať po vložení karty? Skúsil som niekoľko typov
kariet od tých väčších 32 GB až po malé 1 GB, ale stále sa to správa
rovnako. Čo s tým? Ide o Windows XP.

    S vďakou

      Š K

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 7988