[Fanda] Ako má správne fungovať čítačka kariet?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Únor 9 07:43:54 CET 2013

 Milí priatelia, na mojom notebooku Toshiba Tecra mám integrovanú čítačku pamäťových kariet, ktorú som doteraz veľmi nevyužíval. Dostal som sa však do situácie, kedy potrebujem z karty SD stiahnuť dáta a po vložení karty do čítačky sa neudeje vôbec nič. Ozve sa systémový zvuk ako pri nájdení nového hardwaru ale nič viac. V okne Tento počítač sa neobjaví nová položka ako pri zapojení USB kľúčov, neotvorí sa žiadne okno a v nainštalovaných programoch nevidím nič, čo by sa mohlo podobať  na nejaký browser karty. Ako by sa mala správne čítačka kariet správať po vložení karty? Skúsil som niekoľko typov kariet od tých väčších 32 GB až po malé 1 GB, ale stále sa to správa rovnako. Čo s tým? Ide o Windows XP.

    S vďakou

      Š K

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 7988 (20130208) __________

http://www.eset.sk