[Fanda] Ako inteligentne vstúpiť do siete

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Sobota Únor 9 07:24:03 CET 2013

       Milí priatelia, mám doma domácu sieť, do ktorej pripájam momentálne 3 počítače a občas do nej vstúpia aj nejaké ďalšie hosťujúce zariadenia. Vždy sa však borím s problémom ako inteligentne a pohodlne nazrieť do siete a zistiť, ktoré počítače sú pripojené a vstúpiť do nich. Na mobile používam program Sims, ktorý mi krásne po zvolení bezdrôtovej siete zobrazí všetky dostupné zariadenia a môžem do nich vstúpiť. V systéme Windows XP som´žiadnu takúto možnosť nenašiel a počítač musím vždy hľadať cez funkciu vyhľadávania, čo je niekedy pracné, hlavne ak príde ku mne niekto, kto ani nevie aký má jeho počítač názov. V systéme Windows 7 mi zasa chýba vyhľadanie konkrétneho počítača, lebo hoci sa Windows snaží zobraziť dostupné zariadenia, väčšinou ich všetky nenájde a je to niekedy riadna fuška docieliť, aby konečne zobrazil v strome počítač, ktorý potrebujem. Pritom si pamätám, že v testovacej verzii Windows 7 bola možnosť prehľadať sieť a zobraziť dostupné zariadenia, ktorá mi vždy spoľahlivo všetko zobrazila. Vo finálnej zakúpenej verziii Win 7 už takúto možnosť nemám.
  Nevedel by teda niekto o šikovnom a spolahlivom programe tretej strany na zobrazenie počítačov v domácej sieti?

     S vďakou

       Š Kiss

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 7988 (20130208) __________

http://www.eset.sk