[Fanda] prečo sa stále držať skype3.8

Sobota Únor 9 04:17:46 CET 2013

Ahojte,
včera som si povedal, že pôjdem teda s dobou a keď kopu šikovných
nevidiacich používa najnovšiu verziu Skype, skúsim to aj ja. Neviem či
už je vyriešené okno posielania súboru, ale to by asi nebolo také
tragické, keď človek neposiela denne kvantá súborov, ale jedna vec
odpálila novšie verzie Skype umňa do zabudnutia, totiž nemožnosť
minimalizácie na systémovú lištu. Ako možno efektívne pracovať, keď vždy
pri prepínaní sa medzi oknami mám zobrazené otravné skype, hoc ho v tej
danej chvíli vôbec zobrazené mať nepotrebujem? Dá sa toto nejako riešiť?
Tak zatiaľ teda ži nám skype3.8 dlho a šťastne
s pozdravom Peťo