[Fanda] Zkušenosti s nasazením win7 a 8.

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Pátek Únor 8 21:54:52 CET 2013

Zdar Jirko. Jak psal Pavel Ondra, nevypadá to zrovna hezky a musíš si spíš napsat název aplikace do toho políčka. Nějak v tom hledat je katastrofa, podle Pavla tento systém neměl pro PC vůbec vyjít a jak jsem četl ty recenze tak s ním souhlasím.