[Fanda] ultrabook

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Únor 8 21:34:09 CET 2013

Dobrý den,
Nebudeme si nalhavat, ani IBM uz neni co byvalo, jedine proc si lidi
IBM Thinkpady teda Lenovo uz berou, protoze to ma uz nejake jmeno a i
tak se snazi Lenovo trosku udrzovat standard techto pocitacu. Ale
Asus, Acer, levna trida, clovek od toho nemuze cekat tolik Sony
predrazene jen diky programum, ktere stejne normalni uzivatel
nevyuzije, Toshiba to je takovy stred, HP a Lenova by meli byt ta
vyssi trida, ale HP ted ma nejake potize a to se projevuje i na
dodavanych vybavach. O ostatnich moc nevim, nemuzu slouzit. Nicmene u
levnych pocitacu nemuzete cekat neco extra a kdyz uz je dobry HW tak
provedeni sas jde stranou, je to vse plast, se kterym parkrat tuknete
a je v haji.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz