[Fanda] Zkušenosti s nasazením win7 a 8.

Vojtěch Šmiro vsmiro na seznam.cz
Pátek Únor 8 21:25:00 CET 2013

Zdar Jirko. Jestli to de nevím, ale pak bych jak to rozjedeš doporučoval nainstalovat si Startdock, ten Ti start předělá z toho jejich dlaždicovýho nesmyslu na normální start, na kterej jsi zvyklej ze sedmiček. Taky budu testovat osmičky, jenom doufám, že mi tam pojede Winmonitor.