[Fanda] ultrabook

Pátek Únor 8 21:20:47 CET 2013

Zdravím, docela by mě zajímalo, jaká bude kvalita právě modelu hp 2170, o něj si žádá manželka, tak snad nebudeme mít smůlu, mimochodem, nkdyž už jsme u těchto malých notebooků, nevíte, jaké ssd disky tam hp dává? V parametrech je totiž rychlost čtení o hodně vyšší než rychlost zápisu, s pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Stojaník.

Odesláno z iPadu